.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
همكاري مسكو براي راه‌اندازي مركز تجاري ايران

سفير ايران در مسكو در جمع تجار مازندراني با اشاره به اينكه حضور با قدرت اقتصادي قوت سياسي ايجاد مي‌كند، گفت: شهرداري مسكو براي راه‌اندازي مركز تجاري ايران در اين شهر همكاري مي‌كند.

به گزارش خبرنگار اعزامي فارس از مازندران به روسيه، محمودرضا سجادي شنبه شب در ديدار با تجار و بازرگانان مازندراني اظهار داشت: وظيفه ما در سفارت؛ رايزني، خدمتگذاري و كمك به توسعه اقتصادي بين دو كشور ايران و روسيه است.

وي با تاكيد بر اينكه سفارت كارگزار و نماينده مردم براي خدمت گذاري به ويژه براي تجار و بازرگانان است، خاطرنشان كرد: با افزايش ارائه توانمندي‌هاي اقتصادي، كشورمان بايد ثروتمندتر شود.

سفير ايران در مسكو با تاكيد بر اينكه همه قبول دارند كه روسيه و آمريكا تنش هاي عميقي با هم دارند، بيان داشت: وزن سياسي آمريكا باعث شد كه در برخي از موارد روسيه محتاطانه عمل كند.

سجادي به طرف‌هاي ايراني كه از مازندران به كشور روسيه سفر كردند توصيه كرد؛ بايد احتياط‌هاي لازم در سرمايه‌گذاري را رعايت كنند.

وي خواستار راه اندازي مركز تجاري ايران در مسكو شد و خاطرنشان كرد: اگر شركتي مي‌خواهد در اين مركز و ساير مراكز در روسيه و مسكو سرمايه گذاري كند بايد خودش در اين كشور به صورت مستقيم و غير مستقيم حضور داشته باشد.

سجادي با اعام حمايت لازم از سوي شهرداري مسكو براي راه اندازي مركز تجاري ايران در مسكو يادآور شد: احتمال اينكه شهرداري مسكو زمين رايگان در اختيار ايران قرار دهد خيلي زياد است كه بايد پيگير اين مسئله شد.

سفير ايران مسكو با تاكيد بر اينكه بانك‌هاي خصوصي بايد براي راه اندازي بانك در مسكو وارد عمل شوند، بيان داشت: تاكنون موفق به اين كار نشديم.

وي با اعلام اينكه روسيه 40 ميليون تن گندم مازاد بر نياز داخلي دارد خواستار ساماندهي واردات گندم روسيه به ايران شد.

سجادي بهترين مسير براي انتقال گندم روسيه را ايران عنوان كرد.

هيئت اقتصادي مازندران پس از رايزني با مسئولان استان آستراخان روسيه براي بررسي افزايش مروادات تجاري و بازرگاني وارد مسكو شد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.112 seconds.